Logo, czyli zostań w pamięci
Graficzny znak firmowy, czyli logo, ma podstawowe znaczenie dla identyfikacji Twojej firmy. To właśnie logo potencjalny klient najczęściej zauważa jako pierwsze, to ono identyfikuje Twój biznes w jego oczach i to ono zapada mu w pamięć. Dlatego tak ważne jest, by znak firmowy był przemyślany, atrakcyjny wizualnie, czasem wręcz intrygujący.
Zwykle logo tworzone są dla przedsiębiorstw, które dopiero próbują podbić rynek, bywa jednak, że firmy o ugruntowanej pozycji decydują się na odświeżenie, a czasem nawet radykalną zmianę logo. Dlaczego? Dlatego, że logo nieatrakcyjne, przestarzałe, zamiast zachęcać klienta, będzie budzić jego rozbawienie, żeby nie powiedzieć – politowanie. A przecież zupełnie nie o to chodzi…
Bez względu więc na to, czy dopiero budujesz swój biznes, czy też Twoja firma ma już ugruntowaną markę, ale jakość logotypu budzi Twoje wątpliwości, zaufaj specjalistom i to im powierz proces tworzenia bądź odświeżenie znaku identyfikacyjnego.